Elektromagnetoterapija

Elektromagnetoterapija je korištenje niskofrekventnog i impulsnog magnetnog polja dobijenog pomoću struje. Samo takva primjena magnetnog polja ima terapijski učinak. Intenzitet, oblik impulsa i frekvencija se biraju u ovisnosti od dijagnoze bolesti. U našoj ordinaciji koristimo dva uređaja:

1. Portabilni snage do 20 mT (mili Tesla)
  2. Veliki stacionarni s automatskim podešavanjem i 125 programa snage do 20mT

Biološki učinci magnetnog polja pobuđuju sve stanice tijela uključujući središnji i centralni živčani sustav djelujući biostimulativno, analgetiski i antiinfalamatorno. Posebno je značajna uloga u stimulaciji kolagena u oštećenim mekim tkivima i stimulaciji osteogeneze kod prijeloma ili kod osteoporoze. Elektromagnetoterapija ima široku primjenu u fizikalnoj medicini a prednost je što ima malo kontraindikacija.

magnetoterapija

Primjenjuje se kod bolesti:

• osteoporoze,degenerativne bolesti zglobova i kralježnice i upalne reumatske bolesti
  • traume koštano mišićnog sustava, prijeloma i lošeg srastanja prijeloma, Sudekove atrofije
  • postoperativne rehabilitacije kod operacija diskusa, zahvata na mišićima i tetivama, te prihvatanju kožnih transplantata
  • Bolesti središnjeg i perifernog živčanog sustava: neuralgije, spastične i mlohave pareze, glavobolje, esktrapiramidnog poremećaja (Parkinsonova bolest)
  • Bolesti srca i krvotoka: kardiopatije, povišenog krvniog tlaka, poremećaja arterijske i venske cirukulacije, dekubitusa, limfnog edema, Burgerove bolesti
  • Bolesti dišnih putova: sinusitisa, otitisa, bronhitisa, bronhijalne astme
  • Ginekoloških i uroloških bolesti: akutne i kronične upale
  • Poremećaja izmjene tvari: staračkog dijabetesa s polineuropatijom, uričnog artritisa, hiperlipemije
  • Psihosomatskih poremećaja: gastritisa,ulkusa želuca i duodenuma, iritabilnog kolona, ulceroznog kolitisa, smetnji spavanja
  • Tegoba starije životne dobi: slabosti kod kroničnih bolesti, klimakteričnih tegoba, hipertrofije prostate

Kako možemo sami  odrediti  intenzitet vježbanja ili  aktivnosti?

Provjerite da li imate visok, srednji ili mali rizik za osteoporozu!

Testirajte vaše mogućnosti